شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳

آغاز ثبت‌نام شرکتهای فعال در حوزه بازیهای رایانه‌ای برای دریافت تسهیلات

بازيهاي رايانه اي

دوشنبه ۹ آذر ۱۳۹۴ - ۰۹:۰۶:۰۰


دبیر وجوه اداره شده وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، از آغاز ثبت نام شرکتهای فعال در حوزه بازی‌های رایانه‌ای برای دریافت تسهیلات وجوه اداره شده، خبرداد.

وایمکس نیوز - صمیمی با اعلام این خبر افزود: شرکت های فعال در حوزه بازی های رایانه ای می توانند طرح های فناورانه خود را حول محورهای ایجاد زیرساختهای بازی‌های رایانه‌ای، تولید بازی‌های رایانه ای روی سکوهای PC، موبایل و تبلت تهیه و ارسال کنند.

وی اظهار کرد:‌ با توجه به اهمیت تقویت صادرات در این حوزه، یک محور حمایتی نیز به بحث بازار سازی و کمک به توسعه صادرات بازی های رایانه ای اختصاص داده شده است.

مدیر کل توسعه فناوری وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات ادامه داد: شرکت های متقاضی باید ضمن مراجعه به پورتال وجوه اداره شده به آدرس الکترونیکی WWW.EES.ict.gov.ir و مطالعه راهنمای ثبت نام، نسبت به تکمیل دقیق و کامل مدارک اقدام کنند.

صمیمی در پایان با اشاره به تصویب سیاستها و اقدامات کلان مربوط به بازی‌های رایانه ای توسط شورای عالی مجازی گفت: این اقدام وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات، قدمی در راستای تحقق سیاست های مذکور بوده و امید است باعث تقویت شرکت های فعال در این حوزه و رونق صادرات بازی های فاخر ایرانی شود.

فراخوان حمایت از شرکت های فعال در حوزه بازی های رایانه ای از 8 آذر تا 20 آذر ادامه خواهد داشت.

منبع : ایسنا

دیدگاه ها و نظرات :

captcha
ارسال
اشتراک گذاری مطالب

آخرین مطالب آرشیو

پربیننده‌ترین مطالب آرشیو